ورود
5year-Thai-visa-for-foreign-buyers-of-apartments
شرایط ویژه تایلند برای سرمایه گذاری خارجی ها

تایلند به خریداران خارجی آپارتمان؛ ویزای 5 ساله اعطا می‌کند!

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

تایلند در ازای سرمایه‌گذاری 10 میلیون باتی (330200 دلاری) در بخش مسکن، ویزای اقامت 5 ساله به خریداران اعطا می‌کند.

تعداد متقاضیان ویزای تایلند روز به روز در حال افزایش است، زیرا به عقیده بسیاری تایلند "بهشت بدون کرونا" است. تایلند از جمله کشورهایی است که در مدیریت شیوع کووید-19 عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است.

جدیدترین طرح دولت تایلند راهکاری است برای نجات فعالان زمین و مسکن که زیر بار آپارتمان‌های فروخته‌نشده کمر خم کرده‌اند! با این وجود، سرمایه گذاران باید سریعا اقدام کنند، زیرا این فرصت در انتهای سال 2022 منقضی می‌شود. علاوه بر این، سرمایه‌گذاری خارجی عامل مهمی در بازار املاک و مستغلات تایلند است و به حمایت از مشاغل، افزایش درآمدهای دولت و پیشرفت و آبادانی کمک می‌کند.

سومساک چوتیسیلپ، مدیرعامل آژانس املاک و مستغلات کیو در تایلند گفت: "خریداران خارجی باید هنگام خرید ملک کارت الیت داشته باشند. اتباع خارجی که قبل از این ویزای الیت داشته‌اند، می‌توانند تنها با پرداخت مبلغ باقیمانده از اعتبار جدید اهدایی دولت تایلند سود ببرند و نیازی نیست کل هزینه را پرداخت کنند. این سرمایه‌گذاری به شما امکان می‌دهد یک سال در تایلند زندگی کنید و با تمدید سالانه در مجموع امکان 5 سال اقامت در این کشور را بدست می‌آورید. برای تمدید ویزای خود در خارج از کشور نیز دیگر نیازی به هجوم آوردن به مرز نخواهید داشت!"

"متقاضیان باید سریعا اقدام کنند، زیرا این طرح تنها به مدت دو سال، از 1 ژانویه 2021 تا 31 دسامبر 2022، اجرا خواهد شد. خریدار خارجی باید ملکی را انتخاب کند که ساخت آن به پایان رسیده باشد یا شرایط واگذاری تا قبل از پایان دسامبر 2022 را داشته باشد."

وی افزود: "شما برای درخواست این کارت به گذرنامه، انتقال ارز برای اثبات سرمایه‌گذاری از خارج از كشور، سند مالكیت آپارتمان خریداری شده و مدارکی مبنی بر داشتن حداقل 20 سال سن نیاز خواهید داشت."

دولت تایلند ویزای توریستی 60 روزه جدید و ویزای ویژه گردشگری قابل تمدیدی را صادر می‌کند و طرح اعطای مجوز کار به اتباعی که حداقل 1 میلیون دلار در این کشور سرمایه‌گذاری کنند، را نیز اجرایی کرده است.

تایلند در9 ماه اول سال 2020، 2398 ویزای الیت صادر کرده که به طور متوسط 266 ویزا در هر ماه است.

منبع: Thailand gifts foreign condo buyers: A 5-year visa

نوشته های مشابه
  • ویزای الکترونیک

    ویزای الکترونیک یکی از روش‌های به نسبت آسان برای سفرکردن به بعضی مقصدهای توریستی در جهان است. این نوع ویزا و سفر به کشورهای با ویزای الکترونیکی، مورد استقبال بسیاری از گردشگران ایرانی‌ست. شاید دلیل اصلی این استقبال آسان بودن مراحل صدور آن در مقایسه با سایر انواع ویزا باشد.

  • کشورهای آسیایی با ویزای فرودگاهی

    ویزای فرودگاهی نوعی از ویزاست که امکان سفر به کشورهای مختلف را به نسبت زیادی آسان کرده است. بعضی کشورها در آسیا وجود دارند که با امکان صدور ویزای فرودگاهی، امکان سفر را برای گردشگران بین‌المللی و ازجمله ایرانی‌ها فراهم ساخته‌اند.

  • کشورهای با ویزای الکترونیک برای ایرانیان

    کشورهای زیادی در جهان وجود دارند که سفر به آنها الزامات سفت و سخت دریافت ویزای توریستی را نمی‌خواهد و می‌توان برای بازدید از دیدنی‌های آنها با ویزای الکترونیکی اقدام کرد. لیست کشورهای با ویزای الکترونیک برای ایرانیان را در یومگ بخوانید!

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز